Saturday 11 February 2017

Kisah Penipuan Forex Di

Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Meister Forex Trader Pengalaman dalam dunia investasi khususnya FOREX Saya pelajari kira - kira Pada bulan Juni 2010. Awalnya memang coba - COBA setelah baca - baca buku tentang FOREX di Gramedia (Cuma numpang baca parah deh). Kebetulan Waktu ke Gramedia Saya bersama Pacar (so süß) Ketika asyik membaca lagi serius Pacar ku berkata Apa maz itu pAlsu alias penipuan tapi Saya cuek bebek saja sampai - sampai dia Bosan nungguin Saya membaca hahaha. ). Memang sebelum Saya mengerti dan mengenal dunia FOREX Saya Lebih dulu mengenal PTC-PTR-PTS dan sebagainya, karena Katanya banyak orang yang dengan Bisnis itu Sukses (memang banyak Yang Sukses tapi Saya Kurang beruntung :() tanpa Saya Sadari ternyata untuk mendapatkan Dollar di PTC - PTR-PTS dan sebagainya itu sangat lama dan sangat menguras tenaga dan Emosi (Kajak Kuli saja hehehe) dan akhirnya saya tinggalkan. Setelah numpang baca di Gramedia (dank gramediam) saya mencoba untuk membuka Konto FOREX di Marketiva karena di Marketiva kita Akan mendapatkan Bonus sebesar 5 USD untuk Handel (suka yang gratis neh :)) Berbekal panduan yang sekilas saya baca saya pun ORDER POSISI sembarangan alias membabi Buta yang Penting Haupt, karena saya pikir kalau tidak KAUFEN pasti verkaufen. Karena pilihan transaksi di forex cuma dua yaitu KAUFEN atau VERKAUFEN mudah bukan. Dengan prinsip seperti esu ternyata saya mengalami VERLUST. (Untung gratis hehehe) Tapi Saya tidak pernah Patah semangat walaupun Telah mengalami VERLIEREN karena Saya yakin INVESTASI FOREX bukan sekedar investasi biasa. Saya kumpulkan semua refrensi Dari Internet dan saya pelajari tentang forex lebih dalam lagi. Setelah mendapat ilmu Yang sedikit aku pelajari, Saya berniat untuk membuka Konto Baru lagi di Marketiva Agar dapat Bonus lagi 5 USD dan melakukan Kaution sebesar 10 USD, tapi apa yang terjadi Konto saya di verboten karena mempunyai Lebih Dari satu Konto Marketiva. Setelah menghubungi CS ternyata saga di maafkan dan Konto sagena bisa dibuka (parah :)). Setekah beres saya bergegas membeli PCHP-Modem smart (walaupun duitnya ngutang) kenapa sagena berani berhutang ke teman saya. ..................................... Ak ak ak. Ak ak ak ak. Semuanya lengkap PCHP ModemModal 15 USD tinggal mainnya saya pikir. Setelah Muley bermain ternyata semua tidak sesuai rencana alias GATOT (gagal gesamt) untuk mengakses TOOLS forex atau PLATFORM Marketiva dimana Tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksi Yang STABIL. Alhasil dengan sisa uang Yang ada Saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi :( PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modal Saya Bertambah Menjadi 19 USD Dari 15 USD Wah semangat rasanya tapi itu tidak bertahan Lama Ke esokan harinya Saya mendapatkan transaksi -... 11 USD karena Saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memang sengaja tidak Saya tutup karena pada Waktu itu Saya mengalami - 2 USD Saya pikir eman - eman jadi Saya biarkan Karena Saya Kurang berpengalaman akhirnya Saya tutup transaksi itu sampai -... 11 USD Setelah kejadian itu permainan forex ku sudah tidak sehat, bestellen posisi membabi Buta ditambah Hutang yang di tagih - tagih sama teman (paraaaah) dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban Hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya Tidak BEKERJA alias PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK sama. (Sensor) seraya berkata ngapain kamu mainkerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uangnya (menyedihkan vorgestellten Projekt. Hiks ) Tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat als menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. (So ​​süß) Berpikir benda berharga Saya tinggal PCHPRp.50.000 (Wah. Lengkap banget hahaha.) Pikiran Muley jernih dan tertuju Pada HP Smart ku Yang gratis Internet Selama tiga bulan. Bemerkungen Email Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. Dalam bidang für melalui FACEBOOKS. Wah. ternyata banyak sekali, akhirnya Saya Anfrage Freund semua Yang ada Dari Gruppe forex satu ke Gruppe Yang Verschiedenes (ampek mau Putus neh jari) Alhasil Saya menemukan teman Yang baaaaik hatinya namanya. (Panggil saja bunga wahahaha. Kajak Berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Dari ilmu teori - teori Yang Saya pelajari setelah mengalami kegagalan Yang ke dua. Saya tanyakan semua unek - unek Saya Yang Telah Saya pelajari tentang forex dan temaan Baru ku menjawab semua pertanyaanku dan sekecil apapun pertanyaanku. Lama Saling kenal di facebook sampai - sampai Saya curhat kalau Saya VERLIEREN dan mempunyai Hutang serta PENGANGGURAN (Wah. Parah neh Saya) Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia membantu Saya dan sayapun Pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp. 800,000 Yang dia Transfer ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus Belajar dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah Investor Devisen. Nein Disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bis zu dan tau tentang arah pergerakan Markt dan sebagainya. Soalan: Forex Tipu Kawan sagen kata forex ni tipu, tiada orang perseorangan yang boleh jalankan forex melainkan bank sahaja. Ist, dass wahr Dia kata dia pernah kerugian hampir 40 ribu kerana forex. Jika kawan unda kata orang perseorangan tidak boleh berdagang forex, ianya jelas menunjukkan dia sendiri Wortspiel tidak faham forex. Bahaya menerima nasihat dari orang yang sebegini kerana tak pandai, tapi memandai-mandai. Nasihat Dari Orang Begini Sangat Senang Dicari. Nasihat percuma seperti ini Berlambak-Lambak Krankheit unda. Ada satu Kisah Menarik seperti dibawah: Suatu hari Sedang Saya berjalan-Jalan untuk mencari dan membeli hartanah (Saya gunakan sebahagian Untung Forex amp pelaburan saham untuk membeli hartanah), Saya terjumpa seorang kawan Lama Yang Kini memegang jawatan tinggi di Syarikat Swasta. Dia beria-ia dan sibuk bertanya saya tengah buat apa. Bila saya katakan saya mencari beberapa hartanah lagi untuk dibuat sewa, terus dia lantang bersuara..JANGAN. Jangan beli hartanah sekarang kerana pasaran hartanah sekarang ni lembab, susah nak cari penyewa, jatuh harga. bla bla bla. Panjang sungguh nasihat dia .. Bila saya tanya balik, Wah. Awak tentunya pakar dalam hartanah, tentu buchstaben hartanah awak ada. Kalau awak ada lebih als nak jual sebiji dua, juallah kepada saya, dengan tersengih-sengih dia menjawab Takde, saya Wortspiel sewa jer. Err. Awak ada rumah sewa di kawasan Setapak tak. Nak sewa. Maaf, disini bukanlah niat saya hendak menunjuk-nunjuk. Saya ceritakan ini sebagai pengajaran saja. Saya mempunyai beberapa hartanah von beberapa lokasi sekitas segitiga emas KL von kesemuanya tidak von pernah tiada von penyewa lebih dari von 7 hari von Dan nilai hartanah von pula makin meningkat. Ini kerana kos semakin meningkat (kos buruh, besi, simen, bata, jentera, tanah dll). Tak mungkin jika harga kos naik, tapi nilai turun. Tak masuk akal langsung. (Lokasi memainkan peranan penting dalam hartanah) KOSTENLOS empfehlen memang banyak, tetapi berhati-hatilah menerima nasihat percuma ini kerana selalunya diberikan oleh mereka yg tidak berpengalaman. Berbalik kepada kawan unda pengajarannya hampir sama. Ram................................................. Inilah bezanya rakyat di negara maju seperti Vereinigte Staaten von Amerika, Eropah dan Jepun dengan rakyat Malaysia dan negara2 Asien Tenggara yg lain yang rata-ratanya masih belum matang dalam soal pelaburan. Kita Jauh ketiggalan (Sebab tu kita gelarkan negara2 maju tersebut sebagai negara maju Sebab kita sentiasa ketinggalan dibelakang) Mungkin Ramai yg Rugi dalam forex kerana mereka2 ini kebanyakkannya Handel tanpa ilmu, atau menyerahkan wang kepada orang perseorangan atau penganjur tanpa ada kawalan Mereka sendiri. Bila penganjur Lari, Siapa yg Rugi Contoh penganjur (yg sebenarnya Haupt Forex) kemudian Lari ialah seperti Pak Man Telo, HYIP, Ponzi, Skim Cepat kaya, Piramid, Platinum Lane, dan 1001 macam lagi. Penganjur ini mendapat Untung berjuta-juta Ringgit Dari Forex (membuktikan Forex memang menjanakan wang yg banyak) tetapi kemudian Mereka ini Lari kerana tak mahu berkongsi kentungan dengan pelabur Mereka. SIAPA yg Rugi Bukanlah salah devisen, bank atau broker forex, tapi salah diri sendiri yg cetek ilmu atau menyerahkan wang mereka kepada pihak penganjur yg tak bertanggung jawab ini. Sie können auch jetzt schon Beiträge lesen. Suchen Sie sich einfach das Forum aus, das Sie am meisten interessiert. Pandai tapi memandai2. Adalah lebih baik kita yg mengawal wang kita sendeniri tanpa menyerahkan kepada mana2 individuell. Saya juga tidak menerima wang pelaburan dari sesiapa untuk dilaburkan walaupun ramai yg minta sagena tolong laburkan wang mereka. Saya hanya mengajarkan caranya agar setiap einzeln dapat melaburkan sendiri wang mereka tanpa melalui orang tengah atau penganjur. Saya yakin, Usaha Saya ini yg mengajar orang Ramai melabur sendiri dengan kawalan 100 oleh pelabur sendiri ini sedikit sebanyak dapat menyelamatkan Ramai orang Dari Rugi akibat terkena dan tertipu dengan skim2 penipuan seperti Skim Cepat kaya, ponzi, piramid, HYIP dsb. Betul, dahulu MMG Bank dan individu Milliardär yg mempunyai vermögende yg berbillion saja yg dibenarkan melabur dalam Forex, tetapi Sejak tahun 1996 Forex dibuka untuk orang perseorangan, iaitu pelabur runcit (Privatanleger) seperti kita semua selepas diluluskan untuk dibuka kepada orang Ramai oleh Präsidenten Amerika ketika itu, Bill Clinton. Maaf, Saya pasti kawan und es ist terlalu cetek ilmu pelaburannya. (Selain tak faham pelaburan, dia juga rugi 40ribu, membuktikan dia mmg tak pandai forex tapi memandai2 jika pandai, takah dia rugi 40ribu). Anda boleh menerima nasihat dari von orang seperti ini atau von dr orang yg mahir. Pilihan di tangan anda. Artikel Oleh: Admin


No comments:

Post a Comment